آنتن ماکسیما

سلام

یه مشکلی که داشتم بعد از خرید ماکسیما ، انتن اش بود ، به محض روشن کردن ضبط آنتن می پرید بالا ، من نمی دونم مال همه اینطوره یا باید با زدن رادیو اینجوری بشه

یه بار توی پارکینگ حواسم نبود و انتن درومده بود و گرفته بود به سقف و نابود شد ، با یه بدبختی صاف اش کردم و تصمیم گرفتم برقشو بکشم که دیگه بالا نیاد . خلاصه در آوردم سیم رو و گفتم مشکل دیگه اش رو هم حل کنم

کامل تو نمی رفت


پیچ ها رو که باز کردم ، واقعا از خرید ماکسیما لذت بردم ، همه چیز اش حساب شده اس
اون موتور و کیت ای که می بینین مثل پاور ویندوز عمل می کنه ، یعنی انتن که بالا ترین حالتش برسه ، موتور خودش اتوماتیک وا میسه و همین امر برای پایین اومدن هم صادقه. خلاصه اون صفحه سفید رنگ گرد رو در آوردم و داخلش یه سیم دندونه دار هست که به موتور وصله.یعنی موتور که می چرخه ، با سیم در گیر میشه و سیم رو لوله می کنه توی اون غلاف سفید رنگ.کمی ریگلاژ می خواست و گریس معمولی که انجام شد و بستمش

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.